03 april 2018

litet album

Pysslade ihop ett litet album  till lilleman som har en extra plats i mitt hjärta♥..o snart kommer en lillebror*wow*

6" acordian bas bazzil
ett häfte 12"Doodlebug - Anchors Aweigh
en hel del dies o några andra dekorationer men höll mig till pappers setet svårt o verklig utmaning lättare o sväva ut på all man har typ...men kul



start sidan

Nyfödd bläddringsbara sidor

familj... mor o far...

huvudpersonen o morfar....
finns tags för mormor farmor o farfar oxå förstås men det få föräldrarna fixa dit

Bläddringsbart

fler sidor o tags

bläddringsbart

Bilderna har mamman min Brorsdotter delat hon hade ingen aning vad jag pysslat med men nu är albumet skickat till den lilla växande familjen♥ Och har fått klartecken att få visa....
Tack Felicia och din familj Härligt att få följa er synd ni bor en bot bort♥

Blir säkert ett album eller två i framtiden... vill de behålla eller ge till morfar, farfar generationen är det ju helt ok
ser gärna att någon tycker om o kan bläddra i dem än att de bli liggande på hyllan här..o så är det så roliga att göra!


1 kommentar:

  1. Kul med sådana album, smidigare än ett fotoalbum kan jag tänka..och roligt att ge bort...ja...få också förstås. :)
    Frugan har en hög från resor som gjorts...trevligt.

    Ha det bäst nu.

    SvaraRadera