25 december 2017

Juldagen

en härlig Julafton har vi nu bakom oss. Trots feber så blev det underbart
bara lilla familjen jag o gubbarna perfekt.

Julgröt till Lunch
sen lite fika strax innan kalle
lite Julmat blir ju mätt efter lita lax o sill ...tur vi ska äta en dag till...
även Fille mumsade sill !! första året o han ville ha mer
efter disk klappar ♥
Fille fick paket!

E väntar på paket 

Tova får massor med paket!

jag blev otroligt nöjd en jul med mycket teknik o några spel (blir lite när gubben blir långledig)
Gubben som älskar klockor fick så han teg*hahahha* E köpte en så avancerad att man fick glo på youtube för att ställa den*jisses*

köpte ett varmt täcke till gubben o ett svalare till mig..... var hög tid o byta täcken så varför inte ett varmt till frysklampen o ett lättare till svettgrisen...Renbäddat så här på Juldagen (brukar ta det innan julaftonen men i år fick det vänta några dygn )

Juldag där gubben jobbar förmiddag jag ska kurera mig febern kommer o går .... mysa med grabbarna o kanske föröka få in NES spelet i tv..lite småsugen på ett mario spel*hahahha

God fortsättning på Juldagarna! hoppas ni hade en Underbar Jul....det hade vi♥

3 kommentarer:

  1. Mario-spel finns sådant fortfarnde, kanske i dina tidigare gömmor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. mia har köpt ett litet NES spel mini nintendo med en massa spel i av den äldre generationen. hittade den på wish o beställde. Försökte få den till förra året i sverige men den tog slut :(

      Radera
  2. Vill bli ledig nu, men plåtboden vill visst ha mig kvar några dagar till.

    SvaraRadera