26 december 2017

Annandagen jul

snart är då Julhelgen över några dagar sen Nytt år..Januari tar ju över av födelsedagar....ansökningar till Filles vuxenliv o förhoppningsvis kan vi få ett beslut nån gång på LSS*galet*

fåglar matas in...

I dag har jag vattnat blommorna... de började sloka så hög tid...plockat undan kartonger o lådor jisses vad sånt kan gömma sig här o där efter julens paket*hahahah* funderar om man ska spara några eller skicka allt... är ju lite sån där bra- o- ha- människa! om det inte går till överdrift förstås....

Min dendrobium Berry Oda blommar för fullt

jag kämpar på med min feber ligger på 38 vilket är ganska mycket för en lågtempare som mig men små nyser ingen förkylning har brutit ut *helskumt* kör nån vecka till o går det inte bort får jag väl ta kontakt med vården.... får kämpa extra att hålla blodsockret i bra läge  men kör 5 min vilar 15 typ.... lite huvudvärk som stör så det sitter väl där ....

1 kommentar:

  1. Hujeda mig för att var förkyld..feber är inte kul :(

    Hoppas det fixas sig för Fille där....är ju fan att det ska vara så knepigt att få till det...urk. :(

    Hur som helst...krya på dig och ha det så bra det går.

    /Guldkryckan.

    SvaraRadera