22 september 2017

Grått o tråkigt

ute är det mörkt grått o tråkigt..de har lovat att solen ska titta fram hoppas verkligen det...

har jobbat undan lite här hemma i går tog vi lite i trädgården men en del är kvar..... i dag har jag bäddat rent ...o tvättar även rena badlakan ska upp....Sitter vi datorn o pustar lite...drog på lite värme häromdagen för att få bort det råa i badrummen men tempen ute har vänt så det blev varmt inne...23 grader o jag smälter sakta.....

älskar hösten där man kan dra på sig en tjocktröja..ligga under en filt tända ljus..men känner inte för det när man rinner bort.... är det inte den ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod ;)

det vänder väl o så får man klaga lite på kylan *hahahah

I morgon är det 20 år sen min Pappa gick bort endast 60 år gammal!

Pappa o farfar....

han efterlämnade mer frågor än nått annat o det är en del av släkt forskningen att få reda på sanningen, att lägga livspusslen till rätta när man följer personer..... ångrar att jag inte frågade mer..skrev upp...frågade de runt om farfar..farmor.."morbror" Levi o de andra....allt för många historier som inte stämmer...*suck*
Ogillar skarpt de som inte håller sig till sanningen o blir så besviken....

nej ska fortsätta röja lite..... har vist en klädkammare o ett förråd som måste tas....

Skriv Gärna en rad gör tanten glad! 
ev frågor besvaras i komentaren...

5 kommentarer:

  1. Åh nej, försvann min långa kommentar nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det måste den gjort...:( visst är det tråkigt när det händer*suck

      Radera
    2. Jag skulle säga att min farbror har nosat reda på min farfars farfars dagböcker! Jag längtar efter att få läsa och rota efter ledtrådar som talar om huruvida han var pappa till den okända släkting vi hittat genom DNA-test! (Det är han eller hans son, farfars far, som är de möjliga kandidaterna...) Så spännande!

      Radera
  2. åhhhh så spännande =) dna är svårt men kul ...jag har bara träffar 1900st som är längre bort än 3 männingar....men blir överlycklig när jag kan koppla de i pappersfoskningen.....

    SvaraRadera
  3. Ja, det är något särskilt med det!

    SvaraRadera