12 april 2017

Mitt i veckan

vi är nu mitt i stilla veckan om man pratar varför vi firar påsk hela veckan är viktigt för de som är kyrkliga...Jag är det inte men kan ändå finna lite ro såna här dagar. men det har nog inget med det religösa att göra... utan lärt mig andas o ta det lungt mellan varven.
för mig är Lov samma som att andas slippa stress..

Påsken blir nog bara ett ägg till lunch för Gubben jobbar, själv hade jag hoppats på lite go väder men verkar bli bara rugg väder*typiskt*
Rabatterna behöver städas upp men om det nu kommer kyla är det lika bra att gömma det som är på G lite av det gamla.

Har blivit gammelfaster igen,
 till en liten prins annorlunda en ljuvlig lite kille, 
Så synd vi bor en bit ifrån varandra hade gärna vart o gosat ♥ 
 Håller på fixar o grejar en lite present till Prinsen men den hinner nog inte komma fram innan påsk..men är ju trevligt med nått efter oxå

Önskar er en Härlig Påsk o ät inte ihjäl er på ägg.... eller godis ;)

1 kommentar:

  1. Jo då..att andas ibland måste man...verkligen.
    Har "lov" här nu...påsklov för ungarna på kneget..passar på att ta ledigt själv då.
    Är inte heller kyrklig av mig....har ju egna traditioner att följa...och många ägg blir det...och lax...fläskfile och sill. Mums :)

    Glad påsk nu.

    SvaraRadera