04 november 2016

så där ja...

köket har fått sig en upplyftning...men behöver städas..är så slut att det får bli en annan dag....
Köpt nya knoppar ..bara det gör ju massor.
Tyvärr missade jag vit färg till det som jag trodde var vitt men..man ska väl ha nått o göra efter jul med....Då ska även fönstren få sig en omgång..in o utsida kittas om där det behövs....

kaklet är inte kul men har inte bestämt mig vad jag ska göra åt saken...måla enklast o kommer ju se nytt ut eller dekorplast......

gamla tråkiga skåp avnött färg som retat mig så otroligt....


Ny målat ljus grått.... nya knoppas gjorde massor
fick en påpekan att det är en synvilla här....
knopparna hänger inte neråt eller på sniskan *LOVAR*

gamla slitna tapeten....

Nu vitt på väggarna...
kaklet..hm ja en sak för sig själv....

Drömmer om ett nytt fint IKEA kök det måste vi i så fall lägga pengar på själva  det finns inte pengar för det i föreningen ...... tåls att fundera på men en dröm vore det....
Mor o far fick det fixade av företaget som då hade hand om bostäderna men det är nog en 15 år sen kanske något år till ..målning o uppsnyggning var ett måste... nu kan jag stå ut med köket ett tag ;)

den gamla färgen möter den nya...



1 kommentar:

  1. Vad fint det blev. Lite rolig synvilla fick jag med knopparna det verkade hänga neråt :)
    Själv får jag fint i min nya lägenhet totalrenoverad med nya golv även parkett nymålat alla snickerier, nya väggar, ny spis, nya luckor och nya bänkar i köket :)

    SvaraRadera