21 mars 2016

Gubben är Grattad...

Bengt dagen i dag.... gubben är grattat med ett litet grattis det duger o så firar vi våra namnsdagar ...

det är den 21/3 o downs syndrom dagen över hela vårt klot.
dagen är en tanke bakom.... 3 kromosomer på kromosompar 21 ...vi andra har bara 2 ...det heter oxå trisomi 21...

Fille fick udda strumpor i dag det gör killarna med men jag ahr lite trubbel med att ha udda strumpor då jag måste ha kompresionsstrumpor alltså såna som klämmer....tar jag udda strumpa kan det bli olika o man får ont-så-in-i-&%%¤#" .....
tanken slog mig undrar hur skolan gör? glömmer o missar dagen som vanligt! eller har de en rockar dag med extra kuliga saker? visar sig om några timmar då Fille kommer hem.

Kul o köra ny bil =) nu har jag kört lite mer än 10 mil o det känns så himla bra.
visst vi får betala den med men tack vare vi slutade röka så lägger vi dessa pengar på bilen....
längtar till sommar sol o semester nu så man kan åka lite längre än in till Nypan*hahahah








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar