17 februari 2016

morr....

Nu är det morr på skolan...igen. I går var inga vantar med..ingen halstub....vände ut o in på väskan....  vi har bett om att sätta på han vantarna när det är kallt för han blir så narig o torr...händer det? nope ...inte en gång när han åker från skolan....visst han åker taxi väntar på bilen räcker för att fingrar ska få trubbel ...o ärligt hur lång tid tar det o hjälpa på med det?

förra veckan avslutades med sjukdag men även då kom han hem utan vantar..... som nu fattas ....
i dag kom han hem med sin mössa vantar o tub i väskan!? o en annans elevs mössa??  stackare som får vara utan..*suck*

jag hade antecknat att det var halvdag i dag...men inget stog i kalendern som är från skolan blev tveksam skickade med en rad i kalendern ...var det halv dag eller inte..snälla messa mig....hörde inget i morse....sms den telefonnumret jag har till läraren ...är det halvddag ...hörde jag nått!!?? NOPE
så jävla nonchalant! varför ska de ha teknik om de inte kan använda den??

när han kommer hem...tidigt naturligtvis tur man inte var nån annanstans!! så står det att vi fått epost om den dagen JO JAG VET men varför kan då inte skolan skriva in sitt i kalendern... har väldigt stor lust o skolstrejka!! be dem fara dit pepparn växer på enkel biljett!!

är så ja rent ut sagt förbannad! o inte första gången.....suck

annars ....har haft sån där feber huvudvärk men inte feber....räknar inte min lite förhöjda temp som feber för det är ju vardagsmat...men känns som man låg mot 39....helskumt....o täppt i näsan....
jaja det går väl över....nångång gärna nu=)

så nu har jag morrat av mig...känns redan bättre.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar