18 november 2015

Avfrostad

I dag ...efter långt o övervägande gjorde jag slag i saken o frostade av mina två frysar....
Herrejisses vad man samlar på sig saker som man glömmer bort*jisses*
kan säga att det inte är mycket vi behöver handla innan jul i matform.....om man inte ska ha en stek för det hittade jag inte ;) Gubben har dessutom några braiga matlådor nu när sjukskrivningen är över.
men har kastat korv..har inte ätit korv på länge o är inte sugen på det....nej det åkte.....gammalt bröd o riven ost fick fåglarna....
Nu är det fin o massor av plats så jag kan börja Julbaka...eh nån som har lite ork o lust för låna mig lite?
Ordnar sig säkert när man sätter fart...segt innan..... papparkakor o lussekatter är det som kommer först...sen havrekex o sladdor till laxen o skinkan*mums* o så de godaste kakorna i värden...Rullrån♥
Rent o fint även om frysen är samma så är bilden lånad=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar