01 september 2015

åh då vart det höst...

pang! sommar ena dagen o höst andra.... i dag regnar o blåser det...det är mörkt o kulet....I kväll tror jag vill o med att det blir en kopp the..brukar smaka gott när det blivit lite höstigt ute...dricker aldrig the på sommaren av någon anledning....o tända lite ljus.... enda fördelen med hösten o mörkret men gillar det mer ombonande så man är nog en höstmänniska..... Älskar höst solen...den klara lite kyliga luften.... Jo jag välkomnar hösten ...men inte regnet;)


Älskar även våren när ljuset kommer åter ..... sommaren När det nu är en sommar är ganska bra längd inte så där jätte glad i super värme (även om det gärna får vara bättre än i år) men värmen går bra om man får bada=)...vintern älskade jag som ung...Nu inte så mycket..... hösten kunde vara längre kort vinter...typ 5 dagar*hahah* o sen en lång härlig vår så vill jag att mitt årstidsår ska se ut....

Den yngre av sönerna bestämde sig för att göra hösten med att införskaffa sig en kräksjuka:(
tack o lov räckte det o kräkas en gång i går kväll men magen är i olag..... får ta en dag till med lite lätt mat... men fy ...förra året var jobbigt infektionsmässigt hoppas verkligen att detta år inte blir lika jobbigt...


o sängen...ja den väntar vi på fortfarande*suck* hoppas verkligen få höra nått om den i dag....*suck*


2 kommentarer:

  1. Vad bra att du kommenterade i min blogg! Jag hade inga sparade sidor kvar i datorn efter sommaren och fick nu äntligen för mig att spara din adress i länklistan. Jag hoppas att kräksjukan snabbt försvinner. Det är så ruskigt otäckt att kräkas!

    SvaraRadera
  2. Alltså...hösten är ok...fin...men ska det regna så blir jag bara trött.
    Fast bara att bita ihop...gå runt med mitt blommiga paraply utan ordentligt handtag...jaja...sådant är livet...på en pinne :)

    Ha de bäst nu.

    SvaraRadera