11 mars 2015

huuua näst efter tandläkaren....

I morgon är det en sån där dag man inte tycker om..Bilbesiktning!
hoppas bara den går igenom orkar inte med strul där nu.....

På fredag är det tänkt om bacilusker håller sig borta att jag ska hälsa på min morbror som är Sjuk.... det är så Sorgligt bedrövligt....

En morbror kämpar mot cancer sen ett år ungefär....en får diagnos o efter 14 dagar är han borta...dagarna efter får nästa diagnosen.....blir så trött!!!
Nu är det 7 av 9....cancer drabbar 1 av 3...den kan inte räkna...:(

Begravning av Busiga Bosse♥ är nästa fredag....Har skänkt en slant till cancerfonden från Oss känns som ett bra beslut men tanken kommer kännas tung den dagen....

Jag fick meddelande att mitt DNA är framme i Staterna nu ska det analyseras...börjar bli lite otålig=) men så nyfiken man kan spricka...

Nu ska jag väcka gubben som sovit en stund efter sista natten=) snart Kommer Filleman hem som har kort dag.....


1 kommentar:

  1. låter inte som ni har det så roligt just nu sänder en kram

    SvaraRadera