28 juli 2014

Fortfarande semester

Jodå det är fortfarande semester o just nu är två av gubbarna i poolen.....pappan o den yngre sonen=)
efter stressen som blev av strulet på resan har jag kraschat lite..... orkar en stund på förmiddagen sen går det åt att vila o vila....

Har samlat på mig en del vatten med  ska ta det med läkaren i augusti då jag ändå ska dit under tiden får jag prova lite husmodersknep o hoppas det rinner ut nått!!
 o värmen gör knappast att man mår bättre.......

Jag vill mer än jag klarar......lite shopping på förmiddagen gör att eftermiddagen går som i klister.......

1 kommentar:

  1. Försöker ännu få ner frugan till vårdcentralen för samma grej men hon är envis. :(
    Men nu har hon lovat gå ner nästa vecka.

    Husmodersknep låter intressant...vill du dela dem?

    Ha de bäst nu trots allt.

    Kram

    SvaraRadera