07 maj 2014

Ruggigt

men jisses var tog vår o sommaren vägen?
snacka om att komma av sig :-(
Fryser som en tok. värmepumpen få gå några timmar på dagen för få ut det råa o kalla. trots det sitter jag med tjock fleesen över mig känns nästan som om långkallsonger vore en god ide!

vill ha sommar om en vecka hoppas jag att vi kan hämta lilla pärlan sen blir det övningköra =) rakt fram på vägen är ju inte så svårt men backa..... men trägen vinner o man får ta det jäkla lungt.

Har hittat en massa god o nyttig information om husvagns ägande o körande *tacksam för nätet* finns i stort sett information om allt...o lite till.

I en grupp har jag lärt mig att små bilar kallar kundvagn (jag brukade kalla dom koffert eller stjärtlappmen nya utryck alltid kul =). o att nått heter stödbens öl!! tydligen en mycket viktig ritual...man tar fram stödbensveven o vevar när de är klara ska man knäcka en öl.... Vilken tur att det är Gubben som får veva då*hahahahahahah. Jag får väl ta en ramlösa ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar