08 maj 2014

Eu val....

2 val står för dörren det ena redan om någon vecka det andra i höst.


båda viktiga och jag tänker rösta!
jag ser det som min demokratiska rättighet men oxå skyldighet att rösta.


Jag gillar inte EU i stort mycket pengar som är i rullning undrar fortfarande om det inte vart bättre föra varja land..kanske en försvars allians..möjligen.....o när man får reda på att pengar används för att betämma om gurkor ska vara rake o jordgubbar en speciell storlek...tja....

men Nu är det ju som det är  då gäller det att hitta någon som tänker som jag att få sitta i EU parlamentet....



de som följt min blogg vet var jag står politiskt. min ideologi lärde jag mig som tonåring den formade mig o de ideer jag hade som barn har jag nog än i dag i botten...

jag tycker du ska resa dig från sofflocket o göra din röst hörd....
gnäll inte sen..
det kanske inte blir som DU vill men då har du ändå gjort ditt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar