22 maj 2014

är det inte set ena så är det det andra.....

sa flickan som blödde näsblod....

men jag blir tokig. hinner inte bli bra eller bra borde använda ordet rörlig......inte akut ont.....för den sova smärtan finns ju alltid där men när den akuta kommer:(....

febern gav sig på 2 dagar.....var tvungen att inhandla nytt stödhjul till bilen så vi åkte in till Nypan sen tod vi svängen förbi coop forum o just när jag skulle lägga ner några burkar matjesill så PANG!!! den akuta smärtan i ländryggen/höften gjorde att jag inte höll på kunna ta mig från affären:(
blir fasiken galen :/

går om kring...eh förflyttat mig från plats a till b typ som en gammal kärring......
bara o ge elendet nån dag så borde man bli mer rörlig igen*suck för hur många dagar nästa gång?


det är ialla fall SOL o varmt o Filleman är i Södertälje på skol DM =)


2 kommentarer:

  1. Tittar förbi för att säga Hej och passar på att önska en trevlig helg samtidigt

    SvaraRadera
  2. sjuttans surt med värk...frugan har ju sina axlar och sina hälar..hälarna har börjat rätta till sig, men axlarna får hon nog dras med livet ut...urk :(

    Tillönskar dig er fin fortsättning på lördagen i alla fall.

    SvaraRadera