16 april 2014

den som Söker den finner.....

Den som söker den finner är ju att gammalt ordspråk o visst stämmer det nog.
Har släkt forskat lite igen det är lagom aktivitet i det förutom att jag får jäkla ont i fötterna av att sitta på en stol!!
dels har jag hittat släktingar som är otroligt avlägsna men levande=) kul kul .
Sen tror jag att jag spårat min kusins flickor. på facebook. har skrivit till dem men inte fått svar än för ajg hatar!!! FB meddelnaden service. att meddelanden till de man inte är vän med lägger sig i en mapp som man inte ser om man inte går in på meddelande appen!! sjukt...finn människor jo tjosan men det kostar skjortan!! det säger de inte!! *arrrgh*

nåja jag hoppas verkligen få svar av dessa tjejer o att jag är rätt. då kan jag kanske få svar av fler nu levande släkingar =) kanske kanske o vem vet kanske träffa kusin barnen. de har jag aldrig träffat IRL. den äldsta var liten när farfar dog o inte med på begravningen o den andra inte född. ...de är runt Eric i ålder tror jag...
hur som spännande ....

Snart påsk!!
här firar vi lugnt som vanligt men en bit gravad lax lite sill ägg o en Jansson´s o lite must i glaset blir perfekt:p





Hedrar Häxan i morgon
 med tanke på släkten i anorna gjorde!!
flyg försiktigt!

Önskar er alla en trevlig Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar