06 mars 2014

Mitt huvud .......

tror jag sov 1 timme max i natt...sover ju lätt som en tok vaknar för minsta ljus..rörelse oavsett det är jag eller nån annan som rör sig. Sova en natt o vakna utvilad har inte hänt på mycket länge.... med bilbesiktning sover jag alltid mindre bra...så även i natt... man vet ju inte..få man gå hem?

Var inne god tid (min vana;)) o kom in tidigt då det inte var någon kö....
satte oss (ja gubben var med som stöd*hahahah) i deras lilla kund hörna...han kollade o grejande o det var så lite folk att vips stog det 3 pers under bilen!!
jäklar tänkte jag det här blir dyrt.....

han äger att han ska ta en broms sväng o samtidigt frågar han har ni nyckel till dragkroken?

Alltså som två fån!!! 
glodde på han...

nyckel sa jag..ehhh ingen aning. men gubben hade sett att det låg lite jox i ett fack bak i bilen=) o där var det tydligen en nyckel med.... han lossade kroken hade ingen aning att man kunde göra det!!...

NU vet jag o jag fick lära mig att den ska lossas 2-3 ggr per år=)


han tog svängen o sen fick jag betala....o så fick jag kvittot...ett rent fint papper...tjohooooo

nu ska jag ta en lur på soffan...ramlar snart ihop...:/ o drömma lite om sommaren;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar