10 februari 2014

Gnäll inlägg....

måste få gnälla lite..... jag är så trött!!
känns som jag kan stå o sova!


Visst ibland kan jag fara o flänga lite men poff efter några timmar ZZZzzzzz trött... efter att man "orkat" lite är kraften som bortblåst o jag måste vila..... kanske slumra en stund,,,,,, Jobbigt att inte kunna umgås med vänner för man blir så slut så det är otroligt!

,kan somna på soffan eller sängen eller när som...sover hela natten ja förutom när man har ont  vilken iof är ett jämt mående...men blir inte utsövd ! vaknar aldrig piggelin o tänker nu jäklar tar vi dagen...mer gäsp måste jag upp jag som sista timmen legat så skönt!




Har fått tid på vårdcentralen så de för tömma en på blod o se om de kan hitta nått fel! Vet ju att diabetesen kan ge trötthet men det här...jisses.....

 Magen är inte heller bra har fått tillbaka min magkatarr i alla fall känslan som det var förr...smärtan..illamåendet .... men alla oroliga tankar som kommer o går (mest kommer) framförallt sista året har inte vart att leka med o kan inte säga att man inte ska tänka för då tänker man mer....ja på nått vis.....

Jobbigt att ha ont o inte sova med en sömn som ger 100 % vila i kroppen....
Antar att det bara är o vänta på provsvar o eventuella utredningar*suck* blir ju knappast piggare under tiden....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar