15 januari 2014

Mitten...

ja mitten på Januari alltså=)
En födelsedag till för oss den här månaden. Filleman fyller 16!
vi har vart på möte om Gymnasieskola......min lille plutt......

Fick underbara tulpaner på min födelsedag nu har de sagt upp sig men passade på att fota..o jag mitt klant röv tänkte att neee slö/trött som jag är behöver jag inte någon bakgrund...tjosan några bilder kanske "duger" men andra:/ . märks att man frångår GODA rutiner när man inte fotat på länge.




Måste bli en skärpning där. Älskar ju att fota....
Tänkte fota fåglarna någon dag men lite ,mer ljus i form av sol o inte -massor med grader....både kamera glugg o JAG fryser ju då.....




Annars trött som .... att inte känna sig piggare är så påfrestande.....

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dina foton! Tänkte på ett av dina kort på månen som jag såg någon gång när jag såg fullmånen idag. Hoppas att du snart får må lite bättre!

    SvaraRadera
  2. dina foton är fina förstår inte hur du lyckas mna blir aldrig så bra

    SvaraRadera