02 januari 2014

Grått...

nästan så jag saknar snön!!
saknar lite kyla men inte för kylan isig utan för att ta död på lite olustigheter som mördarsniglar o fästingar....vågar knappat tänka vilken invasion det kommer bli mot sommaren:( ....
så några minus vore bra men inte med ett jätte lager snö...2 cm = lagom.


Julen är undan plockad som vanligt på nyårsdagen. Fint o mysigt när det kommer upp men skönt när de kryper ner i lådorna igen....



nu fattas det tulpaner=)
har önskat mig lite av mina gubbar till nästa vecka ;)
om jag kan hålla mig o inte köpa en bukett i helgen de står ju tyvärr inte många dagar. men ohh så underbara o löfte om att våren kommer framöver med ljus o värme.

2 kommentarer:

  1. ja nu blir det ljusare och om man ska tro vad de skriver kommer det ingen vinter :)

    SvaraRadera
  2. Jo..ljuset börjar komma igen...känns bra tycker jag.
    Plockar väl ner julgrejerna i morgon här..frugan ville inte ta bort det tidigare än så...så jag lyder ;)

    Ha en skön Söndag.

    SvaraRadera