01 januari 2014

GOD FORTSÄTTNING!

Önskar er alla en God Fortsättning på Nya året!

jag har en ide..... om en lite husmus. jag har virkat efter mönstret hos PysselBoa.
En söt lite varelse som ska få vara med på mina äventyr o upptåg.... ja en del kommer han nog hitta på själv med ;)

kommit på att jag måste virka fler! av dessa möss för olika situationer kommer kräva det...

här är nummero uno i alla fall
låt mig presentera Sylverster dagen till ära:)

HEJ!


En bild från pysslandet. har gjort om svansen lite från orginal mönstret. Pengar ska sättas in på cancerfonden som tack för att få nyttja det underbara mus mönstret.(i länken ovan onsdagen den 20 november 2013, för att hitta rätt)
Han är naken o vill helst inte vara med på bild.......


jag hoppas det kan blir lite roliga inslag med hjälp av Sylvester o Co.... gäller bara att komma ihåg han. Mycket ska jag föröka få med här i bloggen men det kan bli så att Instagram blir hemma arena..... där heter jag Ejris....



1 kommentar:

  1. jasså instagram börjar ta överhanden :)

    SvaraRadera