14 maj 2013

Trettio år

30 år är en lång tid i vissa sammanhang o en fis i rymden i andra;)...... Att blir 30 år är inget konstigt man att vart ihop i 30 år är nästan ett konststycke.....

Gubben o jag firar 30 år som par i dag! då 1983 14 maj vi var 20 år ( alltså på dinusariernas tid;))
så många glada skratt vi delat men oxå en hel massa tårar alltså en stor portion Glädje men en hel del sorg....
Vi kämpade i många år att få ett barn missfall på missfall....
Vi har vart på en massa begravningar *suck* Gubbens föräldrar *mina päron TACKSAM att  jag har bästa styvfar kvar o dessutom jäkligt pigg=)

Det blev 2 killar till slut...Storebror o lillebror snart vuxna*ännu än suck*
 Livet ramlar liksom på..... men grunden är vår humor att kunna skratta att inte gå o lägga sig förbannad!!

PUSS min lilla gubbe =)





1 kommentar:

  1. Grattis :) Det var väl bra att vi gifte oss det datumet då, då är det massor att fira varje år, er och oss. Många kramar från lilla mig.

    SvaraRadera