21 mars 2013

Sorgblommor

nu har vi en dag för Begravning...den ligger en bit bort för Påsken kommer liksom mellan allt.... Blir inte lätt o fira påsk...blir tomt...

Jag funderade länge på det här med blommor låta någon annan fixa eller inte....
Mamma gillade de sorgbuketter jag gjort till en moster o en granne till dem o tänkte att det är det absolut sista jag kan göra för henne....

Jag önskar nu innerligt att det blir vår för jag skulle vilja ha lite styvmorsvioler i den på något sätt.... det var mammas Landskapsblomma i hjärtat.... som min...

Ska studera hennes bröllops bukett om det finns någon idee där  på grunden till blomarrangemanget,,,,,

min bukett till min Moster 2006
det var september.... massor av växter  o blad att använda ute....
man kan ju inte använda snö..... för det är nått det är gott om....Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar