23 mars 2013

det går sakta in...

det går sakta in att Lilla Mor är borta för alltid..... jag kan inte längre dela glädje eller sorg med henne..det är tungt.
I dag visste jag att hennes annons skulle vara i tidningen ...ville se om det var sant fanns den verkligen eller har jag dröm.....
Men vågade knappt vända bladen i tidningen......
o den fanns på det uppslaget den skulle vara....
Tungt ytterligare en sak som säger att Jo det har hänt......




Grymt tung månad just nu..... 
först en fotovän sen en klasskamrats lilla mor..
min mamma 
o nu ligger Gubbens Kusin på Intensiven!!! vad händer??
Nu får det räcka!!

3 kommentarer:

  1. Detta när annonsen kommer i tidningen, har jag tyckt varit det värsta, när mina föräldrar dog.
    Då är det liksom verkligt, på ett annat vis.
    Det är snart 22 år sen pappa lämnade jordelivet, och 12 sen mamma gjorde detsamma, men minnet av när annonserna kom i tidningen, det kommer jag alltid att minnas med djup sorg och förtvivlan!
    Kram till dej
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. varmaste kramar till er ♥ tänker mycket på er ska du veta, önskar ju kunde susat förbi och gett dig det där man behöver när man förlorar en älskad familjemedlem... varm kram, en axel att gråta ut vid, en hand att hålla eller bara någon som är hos en och bryr sig... det gör så himla mycket. ♥

    SvaraRadera
  3. Vi sänder våra varmaste tankar till er.
    Kramar

    SvaraRadera