10 februari 2013

dagarna går....

uj vad det tickar på i tiden minuter blir till timmar..timmar till dagar o dagar till veckor..o tjoff en Ny månad (som vi snart inne i halva redan!)
Storebror kom på att det är en vecka kvar sen sport lov!
sporta blir det nog mindre av men LOV!! kan man ju bara gilla..sovmornar..man skrotar som man vill på dagen ...... bara så mysigt.

Hittade den här på fejjan..den är så sann...

O jag har drabbats av sjuk trötthet....tror jag skulle kunna står o sova:/
ger det några dagar till hoppas på lite sol kanske piggar till får nog ringa farbror doktorn annars,,,,,
Går på mitt band varje dag o får i alla fall lite motion...=).men tror allt som händer runt omkring tär på de krafter jag har...*suck*

Har släktforskat lite till ...kul när man hittar en gubbe eller gumma när man trodde man inte skulle kunna komma längre=)
Ev hittat en ny släkting! ska bli intressant o höra med henne hur vi är släkt eller om det är släkt med släkten ;) blev inte kloka på hennes sida men det löser sig säkert.

Funderade ett tag på göra en bok..men de faller för det är så dyrt när sidorna tickar iväg ... tankarna är fler vet att två av mina gamla morbröder uppskattar den informationen de fått o kommer få för sen senast har det ju hänt lite mer..... man kanske skulle skriva ut allt o se få in det snyggt i en pärm med lite scrapping?..ja ni ser tankar o funderingar finns det ju många*hahahahah
 nej ger mig med bloggen för i dag.....

tjillevipp....

2 kommentarer:

  1. Du kanske behöver en sol lampa

    SvaraRadera
  2. Jag kan säga att det är fantastiskt roligt att ha all den där informationen om släktforskningen samlad! I vår familj är det morfar och mamma som har forskat på den sidan och en farbror som varit mest engagerad i fars sida. Det finns flera släktböcker som jag är oändligt tacksam och glad över! Det är spännande för barnen (och för oss vuxna också) att se varifrån vi kommer och hur det kommer sig att vi blivit som vi blivit.

    Hoppas att du snart mår bättre igen! Förlamande trötthet är nästan outhärdligt. Det kan bero på B12-brist (som jag hade), lunginflammation, depression, stress, D-vitaminbrist... Ja, och en massa annat också naturligtvis. Kram på dig!

    SvaraRadera