09 januari 2013

Vilken dag

TACK alla som verkligen gjorde min dag i Måndags!!
alla gratulationer på Facebook, o sen bara välde det in underbara blommor o gäster fick jag med som jag inte räknat med. UNDERBART!! o ♥ TACK
skulle ju kunna tänka mig fylla bara 50 hädanefter;)

 En småblommig Phalinopisis av min andra Halva o ♥

 Pappa kom över med blommor från han o mor

 o så kom Bästaste TINA med maria o Johan ( andreas va upptagen)  men en underbar tulpan bukett. Njuter verkligen av dem de dagar de är fina....

Oh så kom Grannen Siv med en underbar Bukett från henne o  Tommy

 o av mina Kusiner Lars o Lena en underbar rosa flamingo ♥


O då kom lillebror Joakim med en fantastisk bukett 
från han Tuuli o deras små busfrön

Av gubben fick jag även tofflor som värmer frusna tant fötter=) o vantar. 
Tror inte jag känt mig så glad en födelsedag på mycket länge.
Nu i helgen gör vi en liten "fest" för nära o kära o så fyller gubben den andra hundringen på Söndag!

Så var min dag inte illa eller hur?
tjillevipp o en än gång ♥ tack!


1 kommentar:

  1. Verkar som du är nöjd :) o fina blommor

    SvaraRadera