15 januari 2013

lekt lite.....

det var så länge sen jag lekte lite med Nikånen=)
passade på lite i dag o med de blommor jag omger mig av. några bilder blev bra andra mindre bra...som vanligt alltså men är man slö o inte plockar fram lampor o sånt så blir ju resultatet därefter :p


 Fick en Idé om ring i rosen ...blev så där får nog öva mig lite mer kanske...



Har några ideér men de kommer väl vart efter.....
Kunde ju fotat snöflingor var gott om dem i dag...... men njää villa ha vår nu=) vet ju att det är ett tag kvar tills dess*suck*

I dag har jag inhandlat en sak som förhoppningsvis kommer ge mig ett bättre liv ..... i alla fall rent motions määssigt :P säger inget mer men nu är den på väg*hahahah får väl göra en flik för det äventyret sen....

tjillevipp

2 kommentarer:

  1. nyfiken väntar jag med spänning på vad som komma skall :)

    fina bilder

    SvaraRadera
  2. vilka härliga färger, och vatten droppar, synd bara att du måste skriva över halva bilden , förstör upplevelsen. jag förstår att man är rädd att någon ska låna bilden ,,,,men

    SvaraRadera