21 januari 2013

Huvudvärk

I dag vaknade jag med värden huvudvärk inte ofta *tackolov* men det händer... eller vaknade ..tycker jag vart vaken hela natten*suck* Ont i min axel o upptäckt att även den andra vänstra axeln börjar göra ont :( antagligen kompenserar man den högra med den vänstra o vips så har man ont även där....Kudden hamnar fel för man får ont o man ligger som en skrutt..... Nåja natten som kommer brukar bli sova medvetslös så vi får hoppas på det för jag är så trött!!


Mamma fick åka ambulans i går igen...mindre kul men nu han jag med innan det blev riktigt illa. o i dag har jag jagat lite utrustning som hon måste ha hem för att det ska fungera att vårda vettigt hemma får väl se vad som händer all annan utrustning gick superfort..o att ingen har tänkt på dessa som handskar o handsprit  + lite till....mysko....

Jag o gubben åker in o kolla in lägen på sjukhuset i morgon förmiddag. sen måste jag jaga nått till Fillen som fyller år i helgen=)..han blir 15 har firat det i två år! *skäms* men nu är det så*hahahahahah*

Gubben o jag fick en tre rätters middag när vi fyllde den måste vi ju föröka oss på med.... men tufft mellan jobb..värk o sjukstuga:/.... känns just nu som det går i uppförsbacke:(.

(lite svagare copy märke men JA jag måste ha det på bilderna mixtar i styrka så det blir mindre intressant o sno för har mist några kronor(många) på att man inte är ärlig:(. o en del tror att man bara kan plocka bilder. om någon vill att jag fotar åt dem kontakta mig så fixar vi det...=)

tjillevipp för dagen......


1 kommentar:

  1. o vilken tur jag såg detta måste ner o fixa det hela på qvarnen :) hör av mig så fort jag gjort det :)

    SvaraRadera