30 oktober 2012

Bojkott....

fy farao är så besviken.....
dagen i korthet=)

Lillebors tös var i Nypan o vi bestämde att vi skulle träffas åkte upp till Brandkärr o hämtade dem o sen åkte vi mot oxelösund för att fika på ett fik.

Jag tillhör dom som blir jätte kissnödig av att sitta i en från början lite kall bil..( bli kissnödig av att åka bil.....så då var det sagt;)

I alla fall för att kunna njuta av lite kaffe så behövde jag lätta lite på blåsan vi gick in på cafet där vi tänkte fika o frågade efter en toa!!
nej vi ingen!! blev svaret....

sa då åt ungarna som var med 3 st....att vi fikar nån annan stans!

så vi gick till Kordinaten/biblioteket istället kanske inte lika mysigt men det fiket har förlorat mig som gäst! o i dag 4 kunder!! hoppas det går bra för dom:/

hur fanken kan man ha ett fik utan toa!! ok att man kanske inte vill ha hela parkbänkslaget där som besökare enkom för toan .....men för kunder!!!

Jag tänker i alla fall inte rekommendera det fiken för någon! tur det finns annat fik i stan=)

Kul att träffas Jullan=) Kram på dig
Tjillevipp....

5 kommentarer:

  1. Uruselt ju, måste man inte ha det ... man kan ju tycka det i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men hallo inget fik utan toa då är et inget fik :)

    SvaraRadera
  3. Tror man måste om man har över 15 platser?? Dåligt!!

    SvaraRadera
  4. Ett fik utan toa är ju inte nåt vidare måste jag ju säga...hur tänkte de där?

    SvaraRadera
  5. Hej hopp
    Nja detta var mycket B alltså

    SvaraRadera