17 september 2012

tre eller fyr männing?

eller nått sånt har jag nu hittat och fått kontakt med=) så himla kul.

Sitter o knåpar lite i min historia. Just den Norska Anan har gäckat mig lite, för att söka i Norge är lite annorlunda. allt jag fick fram var bara min Anas namn. Så i går för vilken gång i ordningen vet jag inte...jag sökte (googlade) igen o poff så kom fler trådar upp=) bland annat några av min ja vad hon nu är männing*hahah

jag hittade hennes föräldrar min Anas alltså;)...var i från i Norge de kom i från en hel hög syskon blev en hel del o bita i där.

Skulle sen föra över en del av forskningen till ett program som jag blir galen på*hahaha som så mycket annat jag vet men blir faktiskt knäpp...får nog ta ett nytt konto kanske löser det sig då vore ju kul o få visa andra forskare vad man kommit fram till. det programmet jag skriver i ses ju inte av andra än mig om ajg inte skickar det vore ju enkelt o kunna hänvisa till en länk. Samtidigt vill ajg inte betala skjortan för det, det är kostsamt så det räcker ändå att forska o skulle begöva lite skivor/böcker....död o begravd (låter kul eller hur=) ...folkräkning finns flera o alla kostar runt en femhundring:( + det man har på Svar...massa pengar är det.

Nej nu mot soffan en liten stund;) sen fönster o sen måla det som är kvar  tror ajg dagens innehåll blir.

Ha de´ eller tjillevipp=)

2 kommentarer:

  1. Jaha det förklarar ju en del att det finns norskt påbrå :))))

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får lite mer post idag från din "männing" hjärtat.

    SvaraRadera