14 juni 2012

Donar o grejar lite....

har igentligen ingen lust eller ork till nått men ibland måste man ta sig i kragen så i dag blev det dammsugna och moppade golv! inte illa av en döds trött tant;).
Mina luktärter fick nya större krukor (provar odla så här i år återkommer om det är lyckat) Altanen är en grön oas! helt underbar. Synd bara att man fryser om man sitter ute utan tröja :/.....

Fille fick pappa tid med cykeltur o en smaskens glass....

jag har beställt tid hos optiker så kanske jag ser lite igen...skulle beställt redan förra året men då kom diabetesen i vägen o jag skulle avakta ögonbotten undersökningen.... nu kom lite nya skatte kronor o de blir till brillor=) behövs verkligen...kanske kan man orka läsa lite igen...o forska lite mer ahr vart dåligt med det men synen är inte med mig i dessa brillor..men snart så=)) jippi


Saknar farmor.....tänk om vi kunde diskuterat våra anor.........

tjillevipp

2 kommentarer:

  1. ja nya brillor brukar kunna göra att saker syns bättre samt att man blir itn elika trött när man försöker tyda vad det står lite här o där :)

    SvaraRadera
  2. Glasögon underlättar...

    SvaraRadera