07 maj 2012

Lite värme på det här så...

Lite värme på det här så börjar det likna nått=). musöronen på björkarna växer för varje minut, Doftchersminen har blivit vackert grön nu väntas det på blommorna..gräset växer så det knakar... men värmen -3 tidigt i morse brrr nu bara 12 det är inte mycket att skryta om.

Hade tänkt fota supermånen...jotjosan :/ inte lätt när månen inte når över träden här
jaja får väl fota augustimånar istället när den är högra på himlen men hade vart coolt o få den i supersize=)

I morgon blir det sjukgymnastik för min del..har väl inga större förhoppningar för läkaren förklarade ju hur det låg till:( men får väl gå några ggr o testa läget lite.
Lilleman ska till tandis i morrn men det fixar gubben=))
Den äldre sonen ska på Info möte den 10 om jobbet=)) lite nervös tror jag han är...
den 11 så har jag telefon kontakt med läkare om blodtrycket får se om man får piller eller hur det blir...sen markand på lördag men blir som sista åren Felix o jag är hemma han stressas så av folk o trängsel så vi brukar vara hemma o mysa istället... sv måste nån av oss ner o köpa en renkorv=)  det blir billigare om jag skickar nån med lista än om jag handlar själv=))
sen har jag ett litet fotouppdrag som blir present....mer om det kommer;)
en del närmsta veckan alltså=)

tjillevipp

1 kommentar:

  1. Ja skönt nu när allt börjar grönska men helt klart skulle värmen kunna vara en bra sak...

    o jag förstår det där med marknaden... blir själv stressad :)

    Va kul med foto uppdrag alltid kul o få fota men sen även få göra det som en present :) de blir säkert jätte glada...

    SvaraRadera