16 april 2012

riktigt skräck....

Fy för den lede ... Jag hatar tandläkare....inte som personer kanske men som patient måste man stå ut med dem....



 Har en tand som gått bit för bit så att säga inte bra JAG VET! men är oxå skit rädd för yrket.... skummt jag vet ...inte rädd för sprutor...men att nån krafsar i mun .... som o jag kan inte se.... Min rädsla/Skräck kommer efter att jag hade tandställning på mitten av 70 talet du grejade dom o jag fick apont i flera dagar efter... tandläkaren  var hårdhänt o att det var ett barn som satt i stolen sket han fullkomligt i (han hade passat bättre som vägarbetare än tandläkare)....Tänk om man kunde stämt en tandläkare när man blivit vuxen...=)
ja nu sitter man där..tanden ramlade i bitar i fredags (tur jag inte har värk) men med värktabletter i kroppen för axeln kanske jag inte känner av så mycket....:S
Fick MOD till mig i morse....laddade sen 5 då jag vaknade o kunde omöjligt somna om*suck* Nu väntar jag på att de ringer för en tid som nån ger återbud om...men verkar få vänta!....hatar vänta det gör ju att man blir än mer skit nervös*urk
pulsen är på 150 minst o känner mig illamående.....


Hoppas jag överlever;)




o så väntar jag på NY kyl o frys... den gamla kylen pajja i torsdags *skitkul när smöret rann....*NOT* föreningen byter allt så det blir enhetligt*jippi' vilket inne bär att jag får en extra frys*jippi* den gamla funkar ju o får stå i garaget....perfekt!


tjillevipp.
Ps har hittat mer om mina anor återkommer om det en annan dag...

2 kommentarer:

  1. usch, jag hatar både tandläkaren och räkningen. ;-) Men ibland får man ju bita ihop och se till att komma iväg bara...

    SvaraRadera
  2. Ja tandläkaren är nog det värsta man kan tänka sig

    SvaraRadera