08 mars 2012

det är nått med......

Det är nått visst med...... små bitar papper.....pappersnäsdukaar.....kvitton.....Nezerilkartonger......etiketter.... mattes pysselpapper OM nått hamnar på golvet...!!


vaddå tycker inte DU det???


jag vet en som är galen i det.....


Madame Knäppgök....


råkar nått hamna på golvet blir det konfetti på en sekund.....*hm*
En liten flaskas ettikett*taadaaa* bortaa...poff ...... tyr hon gillar busa med flaskor nu får denna duga för till återvinning o få en krona för den är nu borta:/.....


Tjillevipp


Håll tummarna för stjärnklart i kväll o i morrn...... vi kanske kan få se Norrsken=))...tyvärr jobbar gubben så jag kan inte dra iväg nån längre tur utan hoppas det syns från Huset=))

4 kommentarer:

  1. Fniss... Norrsken hade jag velat se... ;)

    SvaraRadera
  2. Vet precis hur det är med en sådan som strimlar allt som går att nås. Tyvärr når han ganska bra också...
    Apropå norrsken, är ju uppvuxen med det. Kunde gärna titta på det lääänge, men tyckte inte det var så märkvärdigt. Men nu när man inte längre bor på de nordligare breddgraderna så saknar jag det. Är nog först nu jag inser hur mycket jag egentligen gillade det =)

    SvaraRadera
  3. *garv*!

    Jag håller också tummarna för stjärnklart. Har laddat batteriet till systemkameran och letat fram tripoden.

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  4. hmm själv så ser jag inte ett dyft men hoppas alltid att nån annan haft kameran framme
    Kram

    SvaraRadera