01 januari 2012

Nytt år!!

Då var det nya året här.....det kommer som vanligt med en massa oväsen när mörkret träder in. För att få ett nytt år måste man smälla helst i flera timmar innan 12 slaget (verkar vara å att en del tror det) 
Jag gick ut strax innan 12 i natt....i foppatofflor!! när det är -8 grader...inte såååå smart, kanske...satsiken vad jag frös om tårna...men även om jag inte gillar smällandet långt innan 12 så är det ju vackert o få tillfällen ges ju för att få fyrverkerier på bild.
fick några bra o massa mindre bra=) bjuder in det nya året med ett litet kollage=)
GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA!!
o Grattis till Maria som har sin egen dag i dag*hurra för dig*
tjillevippen



1 kommentar:

  1. Jättefint! Något år SKA jag ta mig i kragen och försöka fotografera nyårsfyrverkerierna.

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera