09 november 2011

äsch....

måste ha tagit ut mig;) i går på röntgen..... fick ju ligga i en konstig vinkel o liksom spänna sig varefter det gjorde ont..har AP ont i de så kallade musklerna i dag....kände i går att jag fick ont i svank..lår för man fick spänna sig lite o ligga still..åh då får man ont..tack:/ för det.....
röntgade en axel som jag inte kan lyfta den fastar i halvt läge o gör skit ont...molande värk mer eller minder jämt o hugger när jag vrider eller gör något tokigt...skit jobbigt hoppas det finns nån mer effektiv behandling än ta ett eller två piller........ o panodil på 1000mg+ en voltaren hjälper inte ett skvatt..... mer än magen krånglar....har ju en del andra tabletter jag måste ta för diabetesen och dess biverkningar:(....gillar inte tabletter....


annars...skulle fota sidensvansar men de såg mig o flög....kan ju vara att vädret slog om i samma stund från sol till dimma:(...hoppas på tur senare eller i morgon.....


och så håller jag på fixa kålpudding=) MUMS!!!


tjillevippen Nu kommer filleman ska se att han kommer ur taxin.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar