23 oktober 2011

virkar

jag virkar så det ryker..ja nästan i alla fall känns det inte bra i armen hoppas verkligen de kan se felet under röntgen o göra något åt det snabbt som bara den....
just ja jag virkar,,,har kommit på ett mönster men det värsta är att jag inte kan visa nått förren efter jul...vore ju synd att spoila överaskningarna=) ...just nu känner jag mig sjukt nöjd...2 klappar klara.tjohoo


var inne på Rusta i går lillebror fick bland annat nya skor...där har de plockat fram julsakerna o jag blir så sjuk när man ser allt sånt;) vet att det är ju liiiiiiite tidigt men*hm* hittade brunt o rött papper sånt där gammeldax=) blir såna paket i år nu ska jag hitta snören till dem o rödlack....har en lackstämpel i gömmorna.....


Så här kanske klapparna får se ut i år....
länk underbilden var den kommer från=)
hittade lite plock till Julkorten=) några ska jag väl göra för egen räkning  ialla fall..trött på de stämplar jag har..... så vi får se om jag blir nöjd när jag pappers pysslat....



Sugen på köpa ny julgran...en mindre!! den som vi har är svår placerad o tar en jäkla massa plats...... fanns apsöta småååå kulor med men blir granen mindre blir det kanske ett överskott på kulor....hm..sugen på lite nytt är jag i alla fall=)


nej tillbaka till garnpysslet=))...bara resten kvar*pju*
tjillevippen

2 kommentarer:

  1. Hehe virka ja det var ett tag sen man gjorde det, akta dig så du inte virkar in dig i ett hörn :)

    SvaraRadera
  2. Jag är nyfiken på din julklapp du pratar om!

    Sv: Tack. Jag tycker detta är sååå kul. Då blir det väl också lättare att man lägger ner mer kraft och energi på det?

    SvaraRadera