26 oktober 2011

blå.....

ja inte mina åsikter då;)......... utan jag ÄR blå...fläckvis...


Bytte insulin o poff stack visst lite galet...ett ordentligt blåmärke stort som en 5 krona...jag vet det är ju inte det första blåmärket av sprutorna o inte heller det sista...tur man inte kan visa upp sig på nån skönhets tävling....snart halloween kanske skulle ställa upp som skäcködla;)
mitt stackars lår....


Håller på röja i dag=)....virkningen får vänta lite handlederna gör för ont:/ åh så måste jag skaffa en färg jag inte har.....ljusbrun;)....sen blir det nog på´t igen.....hittade några möss mönster....tänte jag skulle göra 2-4 st olika små bäbis mössor att ha ifall man får äran att fota nykläckta små barn...torde ju gå ganska fort o virka....
Nej lyfta häcken o fortsätta...bäddat rent.....dammar av lite på hyllorna o fyller på ljus=)...köra ett varv med dammsugaren med...tjipp tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar