22 september 2011

svar på de kommentarena till druvorna.

mmm jag vet att druvor är hemska när det gäller druvsocker men det är faktiskt mina njurar som märker av druvorna först:/ o ont där vill man inte så jag vet att jag inte kan mumsa hejvilt..även om jag skulle vilja:P
o det jag mumsade till lunchen gav inte något större utslag till middan så den mängden funkar för både det ena o det andra=)


LCHF testade jag i vintras och blev jätte dålig så den dieten kan de stoppa upp...bra för de som tål den men absolut inte för mig. mina lever prover blev skitdåliga för att inte tala om tarmen....jisses den har vart vissen länge men ack så risig jag blev...faktum är att sen jag började ta inslulin så har oxå tarmen blivit så mycket bättre.....
Jag kan heller inte äta massor med kolhydrater det vet jag men de lilla jag äter behöver min kropp ... o jag mår bäst att att äta lite av allt=)


så tänkte det är bättre att förklara här ifall man missar att läsa kommentarena;)


ha det gott......

1 kommentar:

  1. Sv: jag kan tyvärr inte tillgodoräkna de generna från min farfar eftersom han inte är min biologiska. Tyvärr har alla fyra mor- och farföräldrar gått bort alldeles för tidigt... Ja, ja... Inget att gå och grubbla över... Den som lever får se. ;)

    SvaraRadera