25 september 2011

ska..... ska inte....

ska eller....ska inte fortsätta skriva blogg!?!?!
Har skrivit blogg sen 2004!! det är ett tag....men det tar emot vissa dagar att skriva.... för vem skirver jag...vet ju några av vännerna som läser.....75 olika IP på en vecka cirkus.....Det är kanske inte super många men en del...... sista veckorna har kommentarerna vart på botten nivå:(..... tråkigt för det är ju kommentarerna som gör att man får lust att skriva..visa foton o andra saker......skriver man för släktingar som är nyfikna men inte kan höra av sig?? Ja antagligen*suck*
ska man sätta lösenord på bloggen?? igentligen är det mig emot men för att slippa de som igentligen inte bryr sig men ändå är så jäkla nyfikna....hm...
eller bara en ren fotoblogg?? eller ta bort alla andra bloggar man har som man trodde skulle vara en bra idee.... Tova hundens blogg e borta....rensningen börjar......
den som lever får se.....ska man ge upp eller?? vad tycker du?

3 kommentarer:

  1. Det är ju så ibland att man skriver för "döva öron"
    Jag har varit urusel på kommentera på sistonde men inte haft ork.. sorry :) Men läser gör jag :P
    Tycker det är kul att se lite vad ni hittar på där uppe :P
    Jag har någonstans mellan 50-100 besökare om dagen! Kolla hur många som skriver på min :O Inte många av alla besökare... iofs får jag en del mail av mina släktingar som läser. Det är ju lite mer privat de vill dela med sig till mig :)Så det känns okej!
    Verkar vara en del som inte kan skriva heller ... det försvinner när de väl ska publisera det!
    Men får väl sätta in min mail igen så de kan skriva där ...eller kanske skaffa en fristående gästbok :)
    Tips?
    Ha en fin söndag... jag ska fortsätta kurera mig här i alla fall! Och DU ... Fortsätt skriv :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. NEJ sluta inte
    Först och främst skriver du för din skull.
    Detta är en underbar blogg som du kan om några år blicka tillbaka i och minnas.

    SvaraRadera
  3. Klart du ska fortsätta blogga. MEEN du ska göra det precis när du känner för det. Jag "hinner" inte med att göra inlägg ibland o då blir det ju också mindre komment, Dessutom är jag ibland väldigt dålig på att kommentera när jag har läst bloggar. Det är ofta att man inte är inloggad o då är det extra besvärligt tycker jag--- men jag kan sätta mej o sträckläsa -- måste se vad som hänt hos de olika. Sen är jag som NU ryslig med att skriva långa komment- när jag väl har satt igång. Då hinner man inte heller så många???
    Men du jag var in på din blogg om småkrypen --vad fina bilder du tagit.. Föresten hur är det med din Grå Pälsboll. HAr haft en Kees som blev 14 år -- Oj oj det är länge sen-- När lilla Fia gick bort kunde vi inte skaffa en ny men för 6 el.är det 7 år sen skaffade vår dotter Tessie. Hon är en pälsboll också, fast brun-- Rasen heter Eurasier,..
    Hon "passar" oss varje torsd. så hennes vanliga familj får ledigt fr passopp på lunch. Sen bor hon hos oss när familjen ska på sem. o dyl. Vi har det precis lagom med henne, Men visst när jag ser din bild på " FIA " så minns man.
    Ha det nu gott o skriv när du har lust. Jag är din följare så jag ska försöka att ge en liten vink när jag läst dina inlägg
    Stora kramen Ninne
    Tant bloggen var härlig!! Ds

    SvaraRadera