02 september 2011

Leksaker....

Älskar teknik och nya leksaker=). den här gången blev det en Ny mobil....
funderade på en Ajjfåån4 men vissa delar fick mig att tänka om...som att när ajg fick reda på att Apple inte har ett flash program.....dåligt....o att det om några veckor kommer n 5a..då är ju 4an gammal.....
var nere på Expert i stan o kände o klämde men hittade en telefon med större skärm och med flach;) ...... Samsung Galaxy sII


himla massa nya saker att pilla med=)...var naturligtvis tvungen att ladda ner några appar för foto lek..... en var bättre än de andra men finns en uppsjö över appar...NI får gärna tipsa mig om några som är oumbärliga...vad heter de o vad de gör...=) tackar på förhand.....



Självporträtt med lite filter o lattjolek=)

tror jag ska sätta mig o virka/sticka ett mobilskydd......... funderar på vad som är smart ett runt halsen?? funkar det vid stegräkning?? har ju en sån mapp oxå*fniss 
NU ska jag leta på en app som jagar upp en från stolen o får en sätta fart......


Hejhopp på er o glöm inte lämna en rad om DIN favorit app!! eller lämna en rad för att du nyss vart inne o kollat runt;)

1 kommentar:

  1. Facebook är ett måste. ;-)
    Endomondo för promenaderna jag gör ibland.
    Angry Birds för att det är så roligt!
    Handelsbanken för att kunna flytta över pengar om man måste handla ngt. ;-)
    Tja... har säkert fler men jag orkar inte hämta telefonen och kolla. :-)

    SvaraRadera