12 september 2011

klockan.....

Jisses i dag går tiden fort...eller ??


Vaknade vid 6.30 maken mobil piper jag far efter min väckarklocka o ser att jag minsann!!!! kunde fått sova 10 minuter till*mutter*


Nåja drar mig tills min klocka ringer.... fixar Filleman men kläder o morgonritual...frukost o Filleman far i väg med taxi...
går o lägger mig på soffan precis som vanligt;)
somnar..men vaknar efter en stund.tänker bäst att komma igång  för gubben jobbar eftermiddag.....
tvättar håret  fixar en frissa*skitbra ide när det regnar ute!!)


vi åker ner på stan och handlar lite....kommer hem packar upp o ska till o äta lite lunch..


.kommer på visst jag sockerprovet...frågar vad är klockan...eh halv elva säger gubben!!!!! 
jisses lunch nästan 1½ timme tidigare är jag brukar...kunder blivit en intressant eftermiddag...hade ju hungrat ihjäl vid 14......

för att inte tänka på glukosprover 1½ tidigare hade det nog legat bra högt....
nån timme senare på eftermidddan om man missar lite mellis väldans lågt...


ujujujuj o hade jag då gått å o lagt mig vid 20?? även om jag brukar vara vaken när gubben kommer hem ....näää nu tar vi o saktar ner klockan lite för i dag så jag hinner med*fniss.....


Hadet gott


ps...tänk att ett tack kan betyda  mycket.......jaja en annan gång kanske.....

1 kommentar:

  1. Men alla vet inte vad tack är :) Otack däremot kan vara världens lön ibland :(

    Tiden går tokfort... jag hinner inte med alls :(
    You know thay say... STOP and smell the roses... Okay.. but when?

    Jag vill ha en kl med 48 timmar :P
    Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera