14 september 2011

huuuu

Skulle tvätta o när jag stoppar saker i tumlaren känner jag mig bevakad....... 8 ögon i nacken typ..... ser nått i ögonvrån.... där satt IMSE o glodde på mig....lovar han stirrade!!




 Tyvärr lite suddig ...har inte vant mig vid närgränsen på mobilen:P




det ÄR tur man inte har spindelskräck utan man tar det varligt..... o lovar den var stor...... 3 cm mellan ögonen..minst;) nä men väl 2.5 cm hela krypet............. Tog ett papper o skulle ta bort krypet o vilken fart det blev på han Jisses!!! man han är numer kaputt o några timmar efter hans död kom regnet......;)






Fillen älskar min nya Mobil....att se sig själv på skärmen direkt....att prata med pappa på Skype o att lyssna på rockiga låtar o mammas tokiga ringsignaler......

1 kommentar:

  1. Jag ogillar spindlar... jag är inte rädd för dem men de är inte trevliga!
    ha det fin fint!

    SvaraRadera