07 augusti 2011

Soffandag/Kärring värk....

Det är grått...regnigt o Åskan har vart på visit ett riktigt slö-soff-gloPÅtv-väder och 


 jag har ont i maggen o går på piller några dagar...Så trött på detta kärringbesvär:( man har haft skiten i iver 30 år!! konstigt att man har någe blod kvar..... Så trött på att 3-4 dagar mer eller mindre försvinner varje månad för planera något går bara inte*suck* man orkar ju inget mer än att slöa soffan
Jag som vill till skogen....måste baka till tisdag..får antagligen ta det på tisdagförmiddag för sonen fyller år o klart han ska ha en lite tårta=)
jag vill.......skura mattorna..... jag vill träffa bästa vännen över en bit mat.....skitdagar!!!! nåja får väl avakta till mitten slutet av denna vecka då.....

tjillevippen

1 kommentar:

  1. Jag längtar till vi kan träffas men uj vad fort tiden går. Välj ut en dag vi kan träffas (utom fredag) så får det bli då.
    Massor med kompis kramar

    SvaraRadera