02 juni 2011

vi som klarat oss....

Vi har klarat oss från sjukdomar nästan hela läsåret men NU POFF storebror var hemma mån tis ...dyngförskyld..... Undrar om inte lillebror fallit dit nu.... röda ögon...snorig....lite risig i maggen....


NU när det är en vecka kvar till sommar lov.
förra året blev han dålig till skolavslutningen*suck* vore tråkigt o bli det i år för det är ju lite speciellt han slutar på Långsätter kliver upp en klass på Ny skola högstadiet...min lille plutt......
Tack o lov några ledig dagar nu så han friskar på sig......


ute är det sommar...dock lite kvavt....


tjillevippen.....


Filuferar på kort.......heheheh jag o min sjuka humor;)

2 kommentarer:

  1. Krya på honom. Inget kul att vara sjuker på skolavslutningen ju!

    SvaraRadera
  2. Hälsa och se till att han blir kry snabbt!
    Nu ska jag läsa i kapp... ett tag sedan jag var här och hälsade på!
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera