23 juni 2011

Meducin hit o dit.....

Jisses vad medicin man måste ta...


I dag hade jag telefontid med diabetes sköterskan o jag låg fortfarande så högt att nu blev det en insulin spruta till:/ den här ska sättas i låret......den andra i magen o en tablett.....jisses. 


Hoppas jag märker mer på mig om några dagar....fortfarande sjukligt trött ialla fall på eftermidagen*gäsp* vet ju att det tar tid att få ordning på värden o allt annat för att jag vart så sjuk länge men jag är otålig;).....


men åh andra sidan ska vädret vara så här uselt så kan man ju bara vara inne o mysa runt lite...... remiss till ögon kom i går..hoppas på komma ganska snart för ser lite dimmigt o nya glasögon behövs säkert men de på sjukhuset bad mig vänta för just nu har ajg en del socker i ögonen*hm*... o i dag kom remiss till Läkare på VCT om några veckor innan dess ska det tappas mer blod....undrar om nått finns kvar?


nej mot lite pyssel...en tvättmaskin med underkläder behövs fixas o kanske något kort......
men känner mig lite dimmig i synen vid nära seende:(.....


tjillevippen
Om du ändå är här inne snälla lämna en rad gör sjuklingen glad=))
krams

3 kommentarer:

  1. Hoppas det snart rättar till sig! Glad midsommar, tanten. ;)

    SvaraRadera
  2. Ha det gott i regnet, vi hörs
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig

    SvaraRadera