21 juni 2011

im back=)

vilken vecka det här har vart*pust*


I måndags var jag hos farbror doktorn som tog en massa prover, bredbandet la av...... skitkul när man är beroende av nätet;).....


proverna visade att jag hade skyhögt socker värde,,,hem o packa o åka till akuten i onsdags.....var inne där till i fredags o lärde mig ta sprutor, dra upp insulin o sticka mig själv...
många prover var fortfarande risiga men jag tjatade till mig att åka hem...tror man blir friskare hemma=).....


I går måndag ringde jag diabetessköterskan här o fick veta att jag vart nära att hamna på IVA:S klarade mig därifrån precis på håret*tack o lov*


Så den här sista månaden har vart lite väl häftig! jag har vart mellan hopp o förtvivlan mellan en annan diagnos som jag tack o lov inte hade...gråtit ut hos vännern o familjen...trodde tårnarna tog slut......visst inte kul med diabetes men den andra diagnosen hade vart så mycket värre.....





tjillevippen...hemma o mår=)......
o läser du detta så lämna gärna en rad=)


Kenneth. det var modemet som la av...tv funkade o telefonen men inte bredbandet..... nytt modem o poff funkar igen fast det strulande en massa på telia*suck

3 kommentarer:

  1. skönt att du är på banan igen. Kram

    SvaraRadera
  2. Kram på dig! Ta nu hand om dig själv...

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är ute på nätet igen!
    Men hua, låter inget kul att du varit så dålig :( Se nu till att va rädd!
    Hoppas ni får en härlig midsommar
    Massor Kramar Maya

    SvaraRadera