16 maj 2011

blött....

jisses vilka skurar det kommer ute.....
o När gubben kom från jobbet var han dyngsur.... Tova kniper för hon gillar inte heller regn....

Jag har sorterat bort några gamla icke fungerande länkar...o har jag plockat bort mer än tänk så hör av dig så fixar jag det=).... har även lagt till nya=)
o flera nya på insperations blogglistan...... jisses skulle vilja så mycket....

önskar *om jag hade pengar* 
så skulle jag  ha plats för ett dockskåp =) 
eller miniatyr skåp har sen barnsben var så fashinerad av miniatyrer. 

När jag var liten hade jag ett sånt där lundbergs dock skåp hade jag ett men oxå en bror!! 
som tyckte det lät skit kul att bryta ben av stolar o bord *mutter* förlåtet i dag (tror jag) för han var väl kanske 5-6...... 
skulle vilja göra ett viktorianskt hus eller skåp....finns hur mycket insperation om helst men....var ska man få plats med ett sånt???...jaja

får väl hoppas på en ordentlig Lotto vinst..o inte de ynka 5 rätt som gav...tadaaaaa 140 spänn för några veckor sen...sjukt dåligt;)

i  går syddes nya kuddfodral till vår soffa.... i dag slut i hand o axel*skit kropp* så nu blir det vila igen.... 

livet som gammal kärring;)

inga foton i dag......Ni får tänka er bilden....... tunga regn droppar o blöta personer i det.....

tjillevippen
Skriv en rad gör tanten glad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar