05 mars 2011

häl skrälle svårtsombaraden....SUCK


hittade en passande bild på google=).. 



 Den lilla  rosa test biten(i inlägget nedanför) är gjord sjukt nöjd o känsla av jag kan!..... 
nu överöser mig  känslan kan inte....DU är ett pucko typ*suck... 
efter några centimeter resår stickning o några varv slät så borde man ju få till en häl..

.ialla fall om det ska bli en skön socka...... 
sitter o kolla på drops o deras stick skola filmer..fattar jag nått?*NOPE*
 himlars så svårt det ska va...jag är så  trög....

kollar runt o dreglar över bloggar med handarbete o pyssel 
o på några ställen i vårt land finns stick och virk kaffeer...
men hur underbart är inte det??? 
man får dricka kaffe;).....ta med sig sitt arbete fråga "proffsen" direkt...prova på alla tekniker...alltså helt underbart....

Kanske ska man annonsera efter handarbetande vänner....
ha gammeldax symöten hemma...
jag skulle tycka det var skit kul men frågan är hur många av vännerna runt en handarbetar?? ingen aning..... vet att några anser nystan är trassel=).... 
men känner sig någon manad??? hör av dig

nej mot lördags mys

tjillevippen

Skriv en rad gör tanten glad=)

2 kommentarer:

  1. Synd du bor så långt bort...

    SvaraRadera
  2. Kikar in och kollar läget! :)
    Hoppas ni har det riktig bra!
    Kram Maya

    SvaraRadera