10 mars 2011

äntligen....

Det blev ett par sockor...... 
Lagom till mig o till natten!! för efter jag slutat rökt blir mina fötter kallare o kallare!!
de har alltid vart varma o goa likaså mina fingrar..men de är ofta kalla nu oxå....

MEN det blev alltså ett par sockor!!! snart 50 år fyllda o äntligen fixade man det*fniss* om det blir fler par...ja kanske till små fötter...'

funderar på vad det ska bli härnäst.....prova göra flätor....eller vantar....
eller en sånadär kokong/livmoder/gos/till foto av nyfödda...... 
har inte hittat nån beskrivning o kan tänka mig kanske ett annat garn lite grövre men ändå mysigt...
åh andra sidan så står ju sånt foto inte inför dörren heller..... 
eller bäbis mössor..oxå gulliga vid fotografering....
eller en väst till sonen....som du ser..har en hel del planer=)

nej nu lite mat i magen...

ps gubbens dator sa upp sig:(...de e svart som natten o vill inte brumma ens lite...så när han kommer ut på nätet igen vete tusan....har en dator till som står den kanske man måste fixa till så han kan fixa räkningarna på nätet i alla fall...lånar ogärna bort min...till klantrövar..;)

tjillevippen
Skriv en rad gör tanten super glad=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar